loading...
█دانلود بازی با لینک مستقیم
mj بازدید : 305 جمعه 09 فروردین 1392 نظرات (0)

بازی هیجانی و سرعتی Highway Rider V1.4.4 برای اندروید

 

اگر خواهان و عاشق سرعت هستید پس پیشنهاد میکنیم که بازی Highway Rider V1.4.4 را دانلود کنید و از بازی کردن با آن لذت ببرید.شما در این بازی هیجانی باید سوار بر موتور خود شده و توی اتوبان مرز سرعت مجاز را بشکنید و تا میتوانید گاز دهید تا به خط پایان برسید.برای این کار میتوانید از سنسور لرزشی گوشی خود نیز کمک بگیرید.

mj بازدید : 293 دوشنبه 28 اسفند 1391 نظرات (0)

Monster Shooter: Lost Levels یک بازی اکشن و شوتر برای پلتفرم آندروید می باشد که در این نسخه شاهد اضافه شدن سلاح ها ، مراحل ، دشمنان و … جدید هستیم . بازی در سیارات دیگر در حال جریان است که در طول بازی از ۳ سیاره‌ی مختلف دیدن خواهید کرد که در کل می بایست ۶۰ مرحله ی مختلف را پشت سربگذارید . برای کشتن راحت تر ، سازندگان ۱۲ سلاح مختلف را طراحی کرده اند که تمامی آن ها قابلیت اپدیت شدن را دارا می باشند تا برقابلیت های آن ها افزوده شود . این بازی برای نسخه های اندروید ۲٫۲ به بالا می باشد.

 

Monster Shooter دانلود بازی Monster Shooter: Lost Levels v1.8   آندروید

mj بازدید : 477 جمعه 11 اسفند 1391 نظرات (0)
در بازی اکشن DIE HARD شما در نقش یک پلیس نیویورکی برای جلوگیری از حادثه خطرناک هسته ای به ماموریت در مسکو فرستاده شده اید. این بازی دارای گرافیک بسیار بالا و سه بعدی است. برای اجرای بازی به آندروید ۲٫۲ و بالاتر نیاز دارید.
mj بازدید : 526 جمعه 27 بهمن 1391 نظرات (0)

Prince of persia HD s3 دانلود بازی شاهزاده ایرانی با فرمت سیمبیان 3 Prince of Persia HD 1.05

این بار بازی جذاب شاهزاده ایرانی را برای گوشیهای دارای سیستم عامل سیمیبان ۳ آماده کرده ایم . در ادامه می توانید این بازی جذاب را با لینک مستقیم از سایت پاسی گیم دانلود نمایید…
بازی زیبای شاهزاده ایرانی یا همان Prince of Persia HD را برای گوشی های نوکیا سیمبیان سری ^۳ مانند C7 ، E7 ، N8 ، C6-01 و…برای شما کاربران عزیز تهیه نموده ایم که امیدواریم مورد توجه شما عزیزان قرار گیرد. این بازی به صورت ساین شده بوده و دیگر برای نصب با مشکلی مواجه نخواهید شد.

mj بازدید : 408 چهارشنبه 25 بهمن 1391 نظرات (0)

 

بازی Help Beetle Home داستان یک سوسک است که به کمک شما برای رسیدن به خانه نیاز دارد! این بازی فکری از‌ آن دسته بازی‌های ساده و در عین حال جذاب و با جلوه‌های گرافیکی زیبا است که اگر طرفدار بازی‌های سبک پازل باشید بدون شک شما را سرگرم خواهد کرد. این بازی شامل ۹۰ مرحله است. برای اجرای این بازی نیاز به iOS 4.3 و بالاتر دارید. همچنین این بازی برای صفحه‌ی iPhone 5 بهینه شده است.

 

help beetle home بازی زیبای Help Beetle Home 1.0   آیفون و آیپد

 

 

mj بازدید : 471 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

 12 دانلود بازی با فرمت جاوا ۳D Rayman 3

 

این بار بازی ۳D Rayman 3 را برای کاربران عزیز سایت پارسی گیم آماده کرده ایم . این بازی جاوا در سایز ۲۴۰×۳۲۰ می باشد که در ادامه می توانید با لینک مستقیم از سایت دانلود نمایید…

mj بازدید : 442 دوشنبه 23 بهمن 1391 نظرات (0)

 collection Java Game دانلود مجموعه بازی های بلوتوثی جاوا

 

 

این بار مجموعه ۱۰ بازی بلوتوثی با فرمت جاوا را برای کاربران سایت پارسی گیم آماده کرده ایم که در ادامه می توانید دانلود کنید…


بازی های جاوا محدود به سیستم عامل های خاص نبوده و در اکثر موبایل هایی که جاوا را پشتیبانی می کنند، قابل نصب و اجرا می باشند . از میان بازی های جاوایی ، بازی های تحت شبکه بلوتوث نیز به دلیل جذابیت خاص خود ، محبوبیت زیادی دارند .مجموعه ای که هم اکنون تقدیم شما می گردد ، شامل ۱۰ بازی جاوا بلوتوثی می باشد که شما عزیزان می توانید به صورت مستقیم و رایگان از سایت پارسی گیم دریافت نمایید .

mj بازدید : 390 یکشنبه 22 بهمن 1391 نظرات (0)

بازی Line Runner یک بازی ساده است که در سبک رکورد‌زنی بوده و می‌تواند شما را ساعت‌ها سرگرم نماید. در این بازی شما باید به کاراکتر بازی کمک کنید تا مسافت بیشتری را بدود، هرچه جلوتر بروید موانع بیشتری بر سر راهتان قرار خواهد گرفت که در صورت عبور نکردن از آن‌ها بازی را خواهید باخت. برای اجرای این بازی به iOS 4.3 و بالاتر نیاز خواهید داشت.

 

line runner 2 بازی جذاب و سرگرم‌کننده Line Runner 2 1.1   آیفون و آیپد

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 123
  • کل نظرات : 10
  • افراد آنلاین : 11
  • تعداد اعضا : 13
  • آی پی امروز : 43
  • آی پی دیروز : 33
  • بازدید امروز : 66
  • باردید دیروز : 51
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 17
  • بازدید هفته : 3,946
  • بازدید ماه : 3,946
  • بازدید سال : 67,224
  • بازدید کلی : 360,761